Monday, May 23, 2005

McPiss

Acum cateva zile am vazut pentru prima oara, spre rusinea mea, Pulp Fiction. Superb film! Intr-un dialog memorabil, Vince ii spune lui Jules ca dobitocii astia de europeni numesc nu-stiu-ce-drac-de-hamburger-de-la-McDonaldsu’-american Royal with Cheese. Si, mai mult, i-a vazut el cum puneau maioneza pe cartofi prajiti, o adevarata blasfemie. Filmul a fost sensational si dupa acest dialog, numai ca eu ma opresc aici pentru ca nu despre asta vroaim sa scriu, Pulp Fiction trebuie vazut, nu povestit.

Nu mai trecusem pe la McDonald’s de vreo 2-3 ani, intre timp descoperisem KFC. Sambata am ajuns printr-o serie de intamplari, fata-n fata cu vanzatorul de la Mc. “Buna seara! Ce doriti?”. Mai mult din reflex, i-am raspuns “Royal Cheese!” Mi-am capatat “hamburgerul Pulp Fiction” si m-am indreptat spre masa cu o usoara senzatie exploziva a vezicii (Prostamolu’ ne mananca pe toti!). Am zbughit-o spre…Buda, the final destination. Intru in mare viteza, trec de zona neutra, populata cu chiuvete si trag de singura usa care mai era intre mine si dragostea mea. Si trag. Si trag! Si traaaaaaag! Cand eram gata sa sparg usa, vad scris pe cu litere de-o schioapa “Introduceti codul de pe bon”. Nu-mi dau seama cum m-am mai intors la masa, am luat bonu’ din zbor si m-am intors. Dintr-un spirit de solidaritate fata de cei care ar fi fost intr-o situatie similara cu a mea, am incercat sa las usa deschisa. A dracu’! S-a inchis imediat. Cred ca au facut baia-n panta.

Dupa ce m-am eliberat, am cugetat (in timp ce-mi savuram Royalu’ with Cheese). Deci astia s-au simtit violati de fiecare data cand vreun consumator de hamei, lipsit fiind de WC portabile, a intrat si s-a pisat in mod abuziv in budele lor occidentale. Si ce gand pervers le-a bantuit mintea lor la fel de occidentala? “Ia sa le tragem noi un cod la intrarea-n baie, sa se simta ca la NASA acasa!” Si de-aici n-a mai fost decat un pas mic pentru om si imens pentru BAA (Baile Abuzate Abuziv, organizatie non-guvernamentala de mare success) pana la introducerea minunatelor aparate. Ilegalistii WC-urilor fast-piss au fost infranti.

Tot mancand si cugetand am observat ca, spre deosebire de specimenul masculin, la buda feminina (sau feminista?!) tre’ sa tastezi codul magic chiar la intrare, inainte de chiuvete. De-aici se pot trage o groaza de concluzii, ce duc, in majoritate, la o concluzie mareata : batranul McDonald e misogin!

  1. Femeile intra in McDonald’s doar ca sa se spele pe maini (mai rar), ca sa se machieze sau ca sa barfeasca in intimitate (mult mai des).
  2. Femeile fac pipilica in chiuvete.
  3. Barbatii nu reprezinta un pericol pentru chiuvete si oglinzi, ei au un scop bine definit (sau mai multe) cand intra in baie.

Treaba asta cu codu’ e foarte deruntata. Uiti destul de usor de el si te trezesti si a doua zi cu vezica-n numerotare inverse si tu trebuind sa nimeresti tastele alea. N-am mai fost si prin alte fast-food-uri da’ sper ca PINu’ asta sa fie numai la McDonald’s. Colonele Sanders, nu ma dezamagi!

P.S. Royal Cheese e bun! Chiar daca nu se cheama ca la ei, din cauza sistemului metric :D

5 comments:

yohanna said...

nustiu cum sa incep da' let me bow before u. tinere, cei 16 ani de practicat statul intr-un mod asiduu isi spun cuvantul cu varf si indesat. as vrea sa spun ca sunt in aceeasi situatie da' statul intensiv la mine nu a avut acelasi efect. acum is cu o freza terifianta(ma rog, partidul m-a vrut tunsa) si cu un cap care crapa. in boxe mi se lalaie gorillaz asa ca situatia nu e chiar sumbra. oricum ce-am descoperit in blogu minunat (si anume al tau) mi-a mai alinat durerea (de creer) si suferinta. i'm...let's say stunned, si totusi mai exista lume cu cap in loc de...cap. adica fara ura pe manelari(ma rog, atat cat se poate) care face pishu si scrie ca face pishu fara sa creada ca e un lucru imoral, ilegal si care ingrasa...so there is life! is fericita, cam asta e cuvantu.
pacat numa ca ii 12 si 20...imi pica ochii in gura...

alxunder said...

merci, merci totusi, sa nu exageram. imi mai ies, din cand in cand, cateva jocuri de cuvinte, expresii etc da' nimic iesit din comun. oricum, multumesc inca o data

yohanna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
yohanna said...

here we go again..cu riscu sa devin un fan obsedant crede-ma ii ceva iesit din comun, cel putin pentru mine...eu care caut o licarire de orice peste tot din lipsa de ocupatie..well, i found it here. si cum sunt satula numai despre discutii cu caracter(atentie, cacofonie) morbid sau cel putin morbid...e totusi ceva
chiar..azi implinesc 18 ani si 7 luni:P fix

alxunder said...

La Multi Ani! ma simt flat(ul)at :D