Monday, May 24, 2010

ce fac eu la școală

mulți dintre ascultători mă acuză că mi-aș fi părăsit țara mamă pentru nimic, că m-am dus la inghilteri să stau degeaba, că „aia nu e facultate ce faci tu” și așaaaaa mai departe. total de acord. cu toate astea, din când în când, am și lucruri de făcut pentru facultatea asta.
ăl mai important proiect practic de anu' ăsta s-a materializat în 3 mini-episoade dintr-o serie de podcasturi. tema și alte detalii erau la dispoziția utilizatorului (adică eu).
eu am scris, produs, editat și ascultat de prea multe ori aceste trei bucățele de podcast. nu sunt prea mulțumit de cum au ieșit, mai ales din punct de vedere al scenariului. notă n-am primit încă, așa că nu mă pot confesa.

cam asta e. pregătiți roșiile ouă și ouăle roșii.

The Daily Day - ep1

The Daily Day - ep2

The Daily Day - ep3

No comments: