Friday, July 16, 2010

de ce-mi place internetul

astăzi, pentru că mă poate scoate din depresie. cu 2-3 clickuri entuziasmul și pofta de viață mi-au crescut de la -357 la 246. e ceva!

mai întâi, mihai dinu (responsabil cu muzica faină de la guerrilla) ne recomandă o piesă (muzicală) de mare calibru.
mai apoi, bestmusic.ro ne aduce aminte că suntem, totuși, ființe semi-superioare cu o piesă (feminină) de succes internațional.
plimbarea online se apropie de final cu trailerul unui film pe care-l aștept ca pe ziua de mâine, film ce ne va spune povestea celui mai mare fenomen social din ultimii ani. de la firstshowing.net citire/vizionare.


la sfârșit vine și cea mai veste dintre veștile pe care le aștept de ani de zile. m-a dat pe spate și nu-mi rămâne decât să implor zeii să toarne cu căcat pe mine, ca să am norocul necesar pentru a lua parte la evenimentul care mi-ar putea însemna viețuca. de pe facebook.

2 comments:

Pandora said...

să scrii. să nu te bag în celebrul meu blog roll pe degeaba. scrie!

Reparatii Laptop said...

Sunt de acord cu filmul penru ca este o revelatie maleabila.