Thursday, July 16, 2009

ce MJu' meu!

michael jackson a fost doi. omul si artistul. de om nu ma intereseaza si nu-mi pare rau, fie ca a dat acadele la copii, fie ca nu. nici de artist nu-mi pare foarte rau, da' il respect mult pentru influenta majora pe care a avut-o asupra muzicii pop-dance si asupra conceptului de show live. melodiile lui nu ma atingeau decat cand eram mai mic (asta si vroia, nebunu' de el), dar nici acum nu as putea spune ca imi provoaca greata. pe unele le fredonez, pe altele le ascult in the background, nu ma deranjeaza. ce ma enerveaza mult este tot circul asta caracteristic si obsesia mass-media pentru el. vh1 si mtv au facut multa lume sa se sature pana peste gatlej de Megastar. vorba domnilor de la Happy Fish, lasati-l sa se odihneasca in pace, sacalilor!

(ce, credeati ca am mai mult de spus?)

BONUS: iordache a dat cu un videoclip home-made in noi. in timp ce se asteapta o varianta oficiala, va prezentam Morsa lui iordache:

No comments: