Monday, July 13, 2009

coca, mi-e dor de tine

ma enervezi!
se cer scuze cititorului pentru pauza cauzata de vaste si largi motive de lene. pe scurt si pe obiect, b'estfest 2009 mi-a placut mult de tot. daca dadeam si niste klaxoane (asa cum bine zicea domnu' dan amariei pe facebook), era mai mult ca perfectul. ne pare rau pentru cele intamplate si pentru parerile de rau cauzate de festival. de asemenea, ne pare rau si de concertul luna amara din fire, ratat din cauza de festival mai sus mentionat.
in ceea ce priveste contzerturile, coming up next...nine inch nails 25 iulie, coldplay 19 sept, porcupine tree 9 octombrie, yeah yeah yeahs 1 dec. si asta e doar inceputul sezonului.
dorinta mea a mai mare este sa ajung la praga, la radiohead. din pacate, am promis niste chestii unor oameni si ar cam trebui sa ma tin de cuvant.
in rest, evitand autocenzura bunului simt, va urma un text despre MJ si ce crede eu despre el. plus bonus extra cado!tuttinaturali! se va incerca un soi de cronica la politist, adjectiv (care mie mi-a placut).
sa fie intr-un ceas cu cuc bun! ne auzim la pulivara!

No comments: