Tuesday, May 03, 2005

Sunt imatur (si-mi vine o rima cu futut in cur)

Sunt imatur (si-mi vine o rima cu futut in cur)

Injur

Ma ametesc din doua beri si-o beau si p-a patra ca sa dovedesc ca rezist la alcool

Vreau sa ma distrez 24.30/24

Injur

Ma uit dupa fete pe strada si nu ma gandesc cum or sa arate la nunta noastra

Nu vreau o relatie stabila si de lunga durata, vreau o femeie reala gonflabila

Imi place la mare ca-i multa piele feminina, apa si mult mai putini parinti

Injur

Sunt nesimtit pana dupa maduva oaselor

Scopul meu final e sa desfiintez scoala

Injur

Injur

In jur

Inj ur

Vrei o concluzie? Sunt imatur si-njur!

7 comments:

latent said...

Aia cu alcoolul mi s-a intamplat si mie si inca mi se mai intampla. La fete nu ma pronunt ca nu prea ma uit dupa ele.

alxunder said...

aia cu alcoolu' cred ca e valabila pentru foarte multa lume. numai ca eu injur :D

latent said...

ei, la betie (si nu numai) toata lumea isi baga si isi scoate chiar si ce nu are.

alxunder said...

stiam eu c-am cazut intr-un cazan cu alcool cand eram mic

latent said...

:D

alxunder said...

nu-i neaparat o perioada d-aia. e pur si simplu o declaratie pentru cei care nu-mi inteleg momentele de cretinism :)

Alexandru said...

Ai fi dispus sa renunti la satisfacerea simturilor tale doar pentru ca 'nu e voie, nu e bine' ? Experienta cu alcoolul o poseda fiecare baiat pana la varsta majoratului.
Ce baiat n-a trecut printr-un moment in care sa spuna: 'fetele`s curve' ?
Oricat de mare ar fi repulsia fata de scoala nu cred ca nu exista vreun elev , aflat in vacanta, caruia sa nu i se faca dor de scoala, liceu, colegi, atmosfera, caterinca ...
Concluzie ? Esti imatur ? Injura ! Si cei maturi injura ... Maturizatu-te-ai ?